Сортувати новини за: датою новини | популярністю | відвідуванню | коментарями | абеткою

Комунальникам затримають виплату заробітної плати

Працівники щонайменше трьох комунальних підприємств Кременчука не отримають заробітну плату вчасно. Причина – проблеми з казначейством, яке не пропускає до плати платежі за виконані роботи.

У переліку тих, у кого з’явилися, або найближчим часом з’являться борги, – КП «Шляхове ремонтно-будівельне управління, КП «Міськсвітло» та управління капітального будівництва виконкому, розповів ЗМІ міський голова Олег Бабаєв.
«Ці комунальні підприємства залежать від проходження коштів бюджету через казначейство. Тож сьогодні ШРБУ ще не отримало коштів за ремонт мосту через Дніпро. Тут мова про плату виконаних робіт у розмірі 904 тисячі гривень, в яких заробітна плата для робітників ШРБУ складає приблизно 180 тис. грн. Тож ШРБУ припинило практично свою діяльність. Схожа ситуація на КП «Міськсвітло» та в управлінні капітального будівництва», - зазначив мер міста.

На його думку, ситуація повинна вирішитися у найближчі два тижні. Щодо оплати праці за захищеними статтями міського бюджету, то, за словами співрозмовника, з цим сьогодні немає проблем. Ця оплата через казначейство проходить вчасно.

Олександр Курилов

На день міста Кременчуцький єпископат розпочне будівництво кафедрального собору

Кременчуцький єпископат УПЦ МП розпочне будівництво кафедрального собору на березі Дніпра у вересні цього року.

Початок будівництва – встановлення хреста та огорожі, розповів «Програмі плюс» керівник громади УПЦ МП нашого міста Микола Польщиков.

«Будівництво кожного храму все має початися з хреста. Далі слід обгородити територію. Можливо, спочатку також буде збудована на цій території невелика каплиця, аби там можна було молитися», - за словами Миколи Польщикова, поки що неможливо передбачити як довго будуватимуть кафедральний собор.

«Будівництво здійснюватиметься за рахунок пожертв і триватиме воно не один рік», - зазначив співрозмовник.

Олександр Курилов

Через Кременчук губернатор вимагатиме відставки головного санітарного лікаря Полтавщини

Обласна адміністрація слідкує за розвитком конфлікту у санітарно-епідеміологічній службі Кременчука та не залишить це питання поза увагою.

Про це, відповідаючи на запитання: як вирішилася ситуація з головним санітарним лікарем Кременчука, заявив голова обласної державної адміністрації Олександр Удовіченко.

«Конфлікт поки не розв’язано. Віктор Самойленко відстоює свої права у судовому засіданні. Але є Указ Президента про узгодження кадрових рішень при призначенні керівників підрозділів центральних органів влади. Санітарна служба в цей перелік потрапляє. Рішення, які були прийняті Державним санітарним лікарем та видані рекомендації – все це проведено без узгодження з керівництвом Полтавської області. Ми пред’явили претензії керівнику санітарної медицини Полтавщини пану Журавльова. Будуть якісь протизаконні діє, то будемо ставити питання про доцільність зайняття ним посади головного санітарного лікаря Полтавщини», - заявив керівник Полтавської ОДА

Олександр Курилов




"Програма Плюс"

Кременчуцьких пенсіонерів закликають не їхати в маршрутках зранку

Кременчуцьких пенсіонерів закликають не їхати в маршрутках зранку
Пільг на всіх кременчужан похилого віку не вистачає.

Пенсіонерів нашого міста закликають не їхати маршрутними таксі спозаранку, поки працівники заводів не доберуться до роботи. Найкраще для громадян похилого віку сідати у маршрутне таксі після восьмої години. А ще краще – пам’ятати, що пільгами наші перевізники забезпечені лише на третину від необхідного. Тобто слід поменше їздити взагалі.

Володимир Кургаєв, керівник відділу транспорту міськвиконкому, розповів «Програмі плюс» про те, що у нас сьогодні відбувається з перевезенням пільговиків і чому вони увесь час скаржаться на перевізників.

«У нас взагалі 40 відсотків пенсіонерів нікуди не їдуть, бо живуть у центрі міста і пільгами за проїзд не користуються. А є ще такі пенсіонери, які починають їхати невідомо куди о шостій ранку», - зазначив чиновник. Але нині, за його словами, з пільговими перевезеннями у Кременчуці, не все так просто.

«У нашому місті субсидії за перевезення людей похилого віку та пільгових категорій отримують три приватні автопідприємства та Кременчуцьке тролейбусне управління. Розподіл цих коштів здійснюється у такій пропорції: 80 відсотків – КТУ, ще 20 відсотків коштів від держави за перевезення пільговиків розподіляється по маршрутах №№2,4,9,12, №3-а та №25. Це означає, що АТП-15357, автобуси якого перевозять пасажирів до вулиці Котлова, отримує за це приблизно 300 тисяч гривень. Підприємство «Адела» (автобуси з №2) – теж приблизно 250 тисяч гривень. Але такий розмір коштів перекриває витрати з пільгового перевезення лише на третину від необхідного. До того ж нині приватним перевізникам держава заборгувала значні суми, а заборгованість по субсидіях тролейбусному управлінню – мільйон гривень», - говорить співрозмовник.

На думку Володимира Кургаєва, вихід з цієї ситуації лише один – це повна відміна пільгових перевезень і виплата дотацій пенсіонерам на руки.

«Загалом пенсіонери, які живуть у центрі міста, взагалі нікуди не їздять і куди можна їхати людині похилого віку о шостій ранку? Я не знаю, яка в цьому необхідність», - додає співрозмовник.

Втім, на думку керівника відділу транспорту мерії, пільгові перевезення нині ж мають існувати, бо їх ніхто не скасовував.
Тож перевізників, які відмовляють пенсіонерам у проїзді, відділ транспорту обіцяє карати. Але і самим пенсіонерам теж, за словами Володимира Кургаєва, варто знати, що, за законом, вони можуть їхати безкоштовно лише вісім разів на місяць. До того ж, і ці вісім поїздок у маршрутках міста теж не підтверджені фінансово. Звідси і питання: у житті буває всього й пенсіонери, а вони в першу чергу – люди, теж мають свої права. Однак чи варто ці права людини обмежувати у нашому місті? А саме так нині у більшості випадків і відбувається. Однак наскільки законні такі обмеження, коли маршрутні таксі пролітають повз зупинку, якщо на ній стоять пенсіонери? Читач і сам може відповісти на це запитання.

Олександр Курилов









У Кременчуці прокуратура знову розповідала, що з корупцією ніхто не бореться

У Кременчуці прокуратура знову розповідала, що з корупцією ніхто не бореться
Якщо раніше в цьому винні були начальники, то нині – оперативники.

Гарячої води у мешканців Раківки поки що не буде

У Кременчуці не відновили постачання гарячої води до мікрорайону Раківка, що у Крюкові. Хоча мешканці мали отримати блага цивілізації з 1 липня.

Натомість мешканцям будинків мікрорайону доведеться чекати. За словами самих комунальних енергетиків, - не менше, ніж три тижні.

За словами директора КП «Теплоенерго» Дмитра Питулька, для відновлення гарячого водопостачання у мікрорайоні, де живуть вагонобудівники, потрібно дотриматися двох умов. Перша – це сплата боргів мешканців за тепло та гарячу воду, які по КП «Теплоенерго» складають (без урахування рахунків за червень 2013 року) 9,5 мільйонів гривень.

Щодо другої умови, то, за словами Дмитра Питулька, мова про необхідність продовження ремонту, що показали висновки випробування мереж під тиском.

«Якщо ми хочемо гарячу воду, то потрібно за неї платити, - прокоментував зрив графіка відновлення гарячого водопостачання заступник міського голови Валерій Медведовський. - Потрібно по Раківці зробити все так, аби не зупинилося теплопостачання взимку».
Втім варто нагадати, що у цьому мікрорайоні відновлення постачання гарячої води зривається не вперше. Однак якщо раніше КП «Теплоенерго» не мало для відновлення гарячого водопостачання виділених лімітів газу, то, найбільш імовірно, - нині інші причини. Серед таких – переговори міської влади з керівниками «КВБЗ», аби передати з міста до промислового підприємства в концесію теплові мережі мікрорайону. Одна з умов такої передачі – фахівці ВАТ «КВБЗ» починають збирати оплату за послугу гарячого водопостачання одразу після початку концесії, аби було чим платити за газ.

Але у такому випадку мешканці мікрорайону автоматично припинять платити комунальному підприємству за раніше використану гарячу воду. Звідси і зрив графіка – адміністрація комунального підприємства в такому випадку уникає появи додаткових боргів населення, які залишаться без оплати.

«Гаряча вода на Раківці – справа, яка швидко вирішується. Але для цього потрібна добра воля керівників міста», - такий коментар «Програма плюс» почула від одного з енергетиків, до якого ми звернулися, аби дізнатися, чому чиновники не дотримуються свого слова та попередньо затверджених графіків.

Олександр Курилов

Путівки в дитячі табори роздає соцстрах

Путівки в дитячі табори роздає соцстрах
882 гривні готовий виділити фонд соцстраху кожному татові й мамі, що працюють легально, аби їхнє дитя оздоровилося в таборі. Путівки можуть отримати навіть наймані працівники фізичних осіб-підприємців.

Сквер «Жовтневий» цього року повністю не реконструюють

У Кременчуці будівельна фірма «Центр», яка проводить реконструкцію скверу «Жовтневий», не планує завершити 2013 року всі будівельні роботи з укладання гранітної плитки на центральній алеї.

У виробничних планах – покласти таку плитку до пам’ятника Воїну-визволителю та навколо нього, розповіли «Програмі плюс» у «Центрі». За словами співрозмовника, гранітну плитку на всій центральній алеї «Жовтневого» не передбачено покласти через нестачу коштів.

«Відомо, що нині відбувається з оплатою роботи, де всі перерахунки впираються у казначейство. До того ж сама реконструкція відбувається за позабюджетні кошти, що додатково ускладнює її проведення», - за словами співрозмовника, підприємство також облаштовує реконструйовані ділянки скверу новими архітектурними формами та ліхтарями, які виготовлені під окреме замовлення і теж впливають на вартість будівельних робіт.

Олександр Курилов

Запчастини до «нових» тролейбусів шукатимуть у Китаї?

Фахівці Кременчуцького тролейбусного управління та наладчики Львівського заводу комунального транспорту ніяк не можуть відремонтувати три нових тролейбуси ЛАЗ Е183, які місто купило за рекордну суму у корпорації російського підприємства братів Чуркіних.

Причина – електроніка, що вийшла з ладу і яку ніяк не можуть полагодити, розповів «Програмі плюс» представник тролейбусного управління. За його словами, пошук таких електронних плат у Львові завершився безрезультатно.
Запчастини, можливо, вони там є, шукатимуть уже в Києві. «Якщо ні, то прийдеться виписувати деталі з Китаю»,- зазначив співрозмовник.

Як відомо, три нові тролейбуси, які через поломку вийшли з ладу, стоять без руху на території КТУ практично від першого дня їхнього першого урочистого рейсу.

Кількість тролейбусів, які нині працюють на вулицях міста, складає 35 штук, але як багато серед них тих, які отримали нещодавно, адміністрація КТУ не уточнює.

Олександр Курилов

Чиновники збираються заробляти на ваших автівках

Чиновники збираються заробляти на ваших автівках
Кожен із кременчужан, що має автівку і хоче мати гараж на міській землі, незабаром змушений буде шукати гроші, аби покращити бюджет комунальному підприємству «Благоустрій Кременчука». Адже саме це підприємство, судячи з заяв чиновників, у мерії вирішили зробити монополістом, що матиме право роздавати тимчасові гаражі. А як же право на законні метри для кожного громадина? Судячи з правил, які мерія виносить на найближчу сесію, кременчужан такого права позбавлять.
   
 

Партнери сайту

 
 
Програма Плюс
 
   
 

У вигляді календаря

«    Жовтень 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 

У вигляді списку

Жовтень 2018 (80)
Вересень 2018 (102)
Серпень 2018 (98)
Липень 2018 (85)
Червень 2018 (118)
Травень 2018 (128)
 
   
 

Корисні телефони

 
   
   
   
 

Курс валют

 
 
Загружаємо курс доларавід minfin.com.ua…
 
   
   
 

Скачати

 
 
Перейменовані вулиці Кременчука
pereymenovan-vulic-kremenchuka.docx [29.44 Kb] (завантажень: 257)
Заява про реєстрацію бази персональних даних
скачати безкоштовно zayava.doc [252 Kb] (завантажень: 262)

Про доступ до публічної інформації
Закон України
zakon.doc [121.5 Kb] (завантажень: 192)
 
   
 

Партнери сайту


Магаполис



Бизнес-атлас Кременчука
 
Медіа-центр "Репортер"
Тел. для пропозицій: (0536)780879
Разробка сайту web-студія СтроимWeb
Використання опублікованої на сайті інформації у будь-якій формі можливе виключно з посилання на сайт http://rkr.in.ua. Обов’язковим є також посилання у вигляді гіперссилки на сайт «Репортер» http://rkr.in.ua, відкритої для пошукових систем, під час цитування інформації сайту з інших ресурсів.